Email

Udformningen af den email der udsendes er afhængig af, om analysen har åben eller anonym besvarelse.

Email når der benyttes åben besvarelse.

Kære kunde

Din mening er vigtig for os.

Vi håber, at du vil deltage i en Customer Effort Score (CES) undersøgelse, som “FIRMA” løbende udfører i samarbejde med analysefirmaet FACITanalyse.

Formålet med undersøgelsen er at synliggøre den værdi du som kunde oplever du modtager.
Er det din oplevelse, at du har modtaget det produkt du forventede, og at samarbejdet tilknyttet købet var som aftalt og forventet? Er der områder, hvor vi kan forbedre os? o.s.v.

Customer Effort Score (CES) undersøgelsen kan besvares på ca. 5 minutter.

Der anvendes åben besvarelse, og du skal derfor være opmærksom på, at ”FIRMA” har kendskab til de enkelte svarpersoners besvarelse.

Du kan klikke dig videre til undersøgelsen via linket nedenfor:

”LINK”

På forhånd tak for hjælpen!

Med venlig hilsen

“FIRMA”

Kære kunde

Din mening er vigtig for os.

Vi vil gerne minde dig om, at du er inviteret til at deltage i en Customer Effort Score (CES) undersøgelse, som “FIRMA” løbende udfører i samarbejde med analysefirmaet FACITanalyse.

Formålet med undersøgelsen er at synliggøre den værdi du som kunde oplever du modtager.
Er det din oplevelse, at du har modtaget det produkt du forventede, og at samarbejdet tilknyttet købet var som aftalt og forventet? Er der områder, hvor vi kan forbedre os? o.s.v.

Kundetilfredshedsanalysen kan besvares på ca. 5 minutter.

Der anvendes åben besvarelse, og du skal derfor være opmærksom på, at ”FIRMA” har kendskab til de enkelte svarpersoners besvarelse.

Du kan klikke dig videre til undersøgelsen via linket nedenfor:

”LINK”

På forhånd tak for hjælpen!

Med venlig hilsen

“FIRMA”

Email når der benyttes anonym besvarelse.

Kære kunde

Din mening er vigtig for os.

Vi håber, at du vil deltage i en Customer Effort Score (CES) undersøgelse, som “FIRMA” løbende udfører i samarbejde med analysefirmaet FACITanalyse.

Formålet med undersøgelsen er at synliggøre den værdi du som kunde oplever du modtager.
Er det din oplevelse, at du har modtaget det produkt du forventede, og at samarbejdet tilknyttet købet var som aftalt og forventet? Er der områder, hvor vi kan forbedre os? o.s.v.

Customer Effort Score (CES) undersøgelsen kan besvares på ca. 5 minutter.

Din besvarelse er anonym.
Analysen viser alene det samlede resultat på tværs af alle svar for et givent spørgsmål.

Du skal dog være opmærksom på, at den tekst du selv indtaster i kommentarfelter kan afsløre din identitet (du behøver ikke at besvare kommentarfelter).

Du kan klikke dig videre til undersøgelsen via linket nedenfor:

”LINK”

På forhånd tak for hjælpen!

Med venlig hilsen

“FIRMA”

Kære kunde

Din mening er vigtig for os.

Vi vil gerne minde dig om, at du er inviteret til at deltage i en Customer Effort Score (CES) undersøgelse, som “FIRMA” løbende udfører i samarbejde med analysefirmaet FACITanalyse.

Formålet med undersøgelsen er at synliggøre den værdi du som kunde oplever du modtager.
Er det din oplevelse, at du har modtaget det produkt du forventede, og at samarbejdet tilknyttet købet var som aftalt og forventet? Er der områder, hvor vi kan forbedre os? o.s.v.

Customer Effort Score (CES) undersøgelsen kan besvares på ca. 5 minutter.

Din besvarelse er anonym.
Undersøgelsen viser alene det samlede resultat på tværs af alle svar for et givent spørgsmål.

Du skal dog være opmærksom på, at den tekst du selv indtaster i kommentarfelter kan afsløre din identitet (du behøver ikke at besvare kommentarfelter).

Du kan klikke dig videre til undersøgelsen via linket nedenfor:

”LINK”

På forhånd tak for hjælpen!

Med venlig hilsen

“FIRMA”

Tilbage