Email

Udformningen af den email der udsendes er afhængig af, om analysen har åben eller anonym besvarelse.

Email når der benyttes åben besvarelse.

Kære kunde

Din mening er vigtig for os.

Vi håber, at du vil deltage i en Net Promoter Score (NPS®) undersøgelse, som “FIRMA” løbende udfører i samarbejde med analysefirmaet FACITanalyse.

Formålet med undersøgelsen er at synligøre, hvor sandsynligt det er, at du som kunde vil anbefale vores virksomhed til andre.
Leverer vi et produkt der lever op til dine forventninger?
Er der områder, hvor vi kan forbedre os? o.s.v.

Undersøgelsen kan besvares på ca. 5 minutter.

Der anvendes åben besvarelse, og du skal derfor være opmærksom på, at ”FIRMA” har kendskab til de enkelte svarpersoners besvarelse.

Du kan klikke dig videre til undersøgelsen via linket nedenfor:

”LINK”

På forhånd tak for hjælpen!

Med venlig hilsen

“FIRMA”

Kære kunde

Din mening er vigtig for os.

Vi vil gerne minde dig om, at du er inviteret til at deltage i en Net Promoter Score (NPS®) undersøgelse, som “FIRMA” løbende udfører i samarbejde med analysefirmaet FACITanalyse.

Formålet med undersøgelsen er at synligøre, hvor sandsynligt det er, at du som kunde vil anbefale vores virksomhed til andre.
Leverer vi et produkt der lever op til dine forventninger?
Er der områder, hvor vi kan forbedre os? o.s.v.

Undersøgelsen kan besvares på ca. 5 minutter.

Der anvendes åben besvarelse, og du skal derfor være opmærksom på, at ”FIRMA” har kendskab til de enkelte svarpersoners besvarelse.

Du kan klikke dig videre til undersøgelsen via linket nedenfor:

”LINK”

På forhånd tak for hjælpen!

Med venlig hilsen

“FIRMA”

Email når der benyttes anonym besvarelse.

Kære kunde

Din mening er vigtig for os.

Vi håber, at du vil deltage i en Net Promoter Score (NPS®) undersøgelse, som “FIRMA” løbende udfører i samarbejde med analysefirmaet FACITanalyse.

Formålet med undersøgelsen er at synligøre, hvor sandsynligt det er, at du som kunde vil anbefale vores virksomhed til andre.
Leverer vi et produkt der lever op til dine forventninger?
Er der områder, hvor vi kan forbedre os? o.s.v.

Undersøgelsen kan besvares på ca. 5 minutter.

Din besvarelse er anonym.
Analysen viser alene det samlede resultat på tværs af alle svar for et givent spørgsmål.

Du skal dog være opmærksom på, at den tekst du selv indtaster i kommentarfelter kan afsløre din identitet (du behøver ikke at besvare kommentarfelter).

Du kan klikke dig videre til undersøgelsen via linket nedenfor:

”LINK”

På forhånd tak for hjælpen!

Med venlig hilsen

“FIRMA”

Kære kunde

Din mening er vigtig for os.

Vi vil gerne minde dig om, at du er inviteret til at deltage i en Net Promoter Score (NPS®) undersøgelse, som “FIRMA” løbende udfører i samarbejde med analysefirmaet FACITanalyse.

Formålet med undersøgelsen er at synligøre, hvor sandsynligt det er, at du som kunde vil anbefale vores virksomhed til andre.
Leverer vi et produkt der lever op til dine forventninger?
Er der områder, hvor vi kan forbedre os? o.s.v.

Undersøgelsen kan besvares på ca. 5 minutter.

Din besvarelse er anonym.
Undersøgelsen viser alene det samlede resultat på tværs af alle svar for et givent spørgsmål.

Du skal dog være opmærksom på, at den tekst du selv indtaster i kommentarfelter kan afsløre din identitet (du behøver ikke at besvare kommentarfelter).

Du kan klikke dig videre til undersøgelsen via linket nedenfor:

”LINK”

På forhånd tak for hjælpen!

Med venlig hilsen

“FIRMA”

Tilbage