Kære kunde

Du inviteres hermed til at deltage i en kundetilfredshedsundersøgelse, som “FIRMA” udfører i samarbejde analysefirmaet FACITanalyse.

Formålet med undersøgelsen er at synliggøre, hvad du som kunde lægger vægt på.
Leverer vi et produkt der lever op til dine forventninger?
Er der områder, hvor vi kan forbedre os? o.s.v.

Kundetilfredshedsundersøgelsen kan besvares på 5-10 minutter.

Din besvarelse er anonym. Undersøgelsen viser alene det samlede resultatet på tværs af alle svar for et givent spørgsmål.

Du kan klikke dig videre til undersøgelsen via linket nedenfor:

”LINK”

På forhånd tak for hjælpen!

Med venlig hilsen

“FIRMA”

Kære kunde

Vi vil gerne minde dig om, at du er inviteret til at deltage i en kundetilfredshedsundersøgelse, som “FIRMA” udfører i samarbejde analysefirmaet FACITanalyse.

Vi er meget interesseret i at høre, hvad du som kunde lægger vægt på.
Leverer vi et produkt der lever op til dine forventninger?
Er der områder, hvor vi kan forbedre os? o.s.v.

Kundetilfredshedsundersøgelsen kan besvares på 5-10 minutter.

Din besvarelse er anonym. Undersøgelsen viser alene det samlede resultatet på tværs af alle svar for et givent spørgsmål.

Du kan klikke dig videre til undersøgelsen via linket nedenfor:

”LINK”

På forhånd tak for hjælpen!

Med venlig hilsen

“FIRMA”

Kære kunde

Her en sidste påmindelse om, at du er inviteret til at deltage i en kundetilfredshedsundersøgelse, som “FIRMA” udfører i samarbejde analysefirmaet FACITanalyse.

Vi er meget interesseret i at høre, hvad du som kunde lægger vægt på.
Leverer vi et produkt der lever op til dine forventninger?
Er der områder, hvor vi kan forbedre os? o.s.v.

Kundetilfredshedsundersøgelsen kan besvares på 5-10 minutter.

Din besvarelse er anonym. Undersøgelsen viser alene det samlede resultatet på tværs af alle svar for et givent spørgsmål.

Du kan klikke dig videre til undersøgelsen via linket nedenfor:

”LINK”

På forhånd tak for hjælpen!

Med venlig hilsen

“FIRMA”

Tilbage