Tilpas analyse

Spørgsmål

Det er muligt at tilpasse teksten i et eller flere af analysens spørgsmål i ud fra individuelle behov.

Prisen er kr. 145,- pr. spørgsmål.

Det er også muligt at udforme egne individuelle spørgsmål. Et nyt spørgsmål kan tilføjes til en af de standardskabeloner der tilbydes. Der kan vælge mellem fire forskellige spørgsmålstyper.

Prisen er kr. 275,- pr. spørgsmål.

En tilpasset analyse kan genbruges uden ekstra omkostninger til standardprisen på kr. 945,-

Radio Button
Liste med svarmuligheder (ét svar ud fra skala).

Pris: Kr. 275,- pr. spørgsmål.
Individuelt valg af spørgsmålstekst og svarmuligheder
(antallet af mulige svar kan variere efter behov).

Drop Down menu
Liste med svarmuligheder (ét svar ud fra skala).

Pris: Kr. 275,- pr. spørgsmål.
Individuelt valg af spørgsmålstekst og svarmuligheder
(antallet af mulige svar kan variere efter behov).

Ranking
Liste med svarmuligheder (ét svar ud fra skala).

Pris: Kr. 275,- pr. spørgsmål.
Individuelt valg af spørgsmålstekst og talrække
(fx 0-5 eller 0-10).

Checkboxes
Liste med svarmuligheder (vælg ét eller flere svar).

Pris: Kr. 275,- pr. spørgsmål.
Individuelt valg af spørgsmålstekst og svarmuligheder
(antallet af mulige svar kan variere efter behov).

Tilvalg af åben besvarelse

For de kundehenvendte analyser: ”Kundetilfredshed” og ”Ændring i efterspørgsel” er det muligt at tilvælge åben besvarelse (hvor der er adgang til de enkelte svarpersoners besvarelse). Det kan du vælge i ordreformularen under bestil analyse.

Se eksempel på rapporten for individuel besvarelse (excel-fil).

Det er en forudsætning for brug af åben besvarelse, at det er FACITanalyse der udsender email invitationen til de enkelte svarpersoner (der alle tildeles et unikt link). Data der anvendes ved åben besvarelse er typisk: email, fornavn, efternavn og firmanavn.

Se mere om invitation af svarpersoner nedenfor.

Invitation af svarpersoner

Der tilbydes to alternative metoder der kan anvendes, når svarpersonerne inviteres til at deltage i en tilfredshedsanalyse.

1. Kunden sender selv email invitationen ved brug af en fremsendt skabelon der linker til analysen via et standardlink.

2. FACITanalyse sender email invitationen der linker til analysen via et unikt link til hver respondent.

Karakteristika for de to metoder er beskrevet nedenfor.

Kunden sender invitationen.

Kunden sender ikke email adresser til FACITanalyse.

FACITanalyse sender en email skabelon for invitation og opfølgning (reminder) til kunden.

Kunden udsender selv invitationen til alle svarpersoner via den fremsendte email skabelon. Alle svarpersoner gives adgang til analysen via det samme standard link.

En reminder skal sendes til alle svarpersoner, da svar ikke er relateret til at personligt link.

Svarpersoner kan som udgangspunkt svare flere gange, da der anvendes et standard link til analysen.

Det er dog muligt at regulere antallet af svar ved at indsætte en begrænsning til ét svar pr. computer.

FACITanalyse sender invitationen.

Kunden sender relevante email adresser til FACITanalyse.

FACITanalyse udsender en email invitation til alle deltagere i tilfredshedsanalysen.

FACITanalyse udsender en invitation der er målrettet til den enkelte svarperson. Alle svarpersoner gives en personlig adgang til analysen via et unikt link.

Det er muligt kun at sende en reminder til de svarpersoner der endnu ikke har svaret.

Der kan kun svares én gang pr. invitation, da hver svarperson tildeles et personligt link til analysen.

Bestil en analyse